Гарантійний термін починається з дати відвантаження товару покупцю або перевізнику (дата вказана в транспортній накладні)
та закінчується після вказаного терміну гарантії.

Гарантія розповсюджується,на випадки виявлення заводського браку, в період гарантійного строку експлуатациї виробу,
та передбачає безкоштовний ремонт виробу, а в випадку неможливості ремонту – обмін на аналогічний або,
за погодженням сторін, на інший виріб.

Всі поштові витрати по пересиланню виробу сплачує покупець.
Ремонт гарантійного виробу проводиться за рахунок продавця.

Відмова в гарантійному ремонті відбувається в випадках:

Порушення гарантійних пломб;наявність механічних або інших пошкоджень, які виникли в результаті необережних
дій покупця або інших осіб;порушення правил користування , які викладенні в інструкції користувача;в випадку
несанкціонованого розбирання корпусу виробу, ремонту,
зміни конструкції або схеми виробу;при втраті покупцем гарантійного талону;

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на випадки:

Природнє зношування або вичерпання ресурсу виробу в ході його інтенсивного використання ;пошкодження виробу,
що виникли в результаті неохайного або необережного поводження з виробом (вплив рідини, пилу, попадання в
середину виробу сторонніх предметів, протікання батарей та інше);пошкодження в наслідок стихійних лих (природних явищ);
пошкодження, в наслідок аварійного підвищення або зниження напруги в електромережі , невірного підключення виробу до
електромережі; пошкодження, що виникли в наслідок підключення виробу до інших систем;пошкодження,що виникли при використанні
виробу не за його призначенням, або в наслідок порушень правил експлуатації виробу

Гарантія також не расповсюджується на елементи живлення виробу: батарейки, литій-іонові, литій-полімерні та інші види акумуляторів,
а також на аксесуари до виробу.

 

Умови повернення:

Для оформлення повернення потрібен чек і товар в упаковці.

Ми оформляємо повернення, якщо:

  • товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін;

  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

  • збережено всі ярлики та заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін чи повернення товару проводиться лише за наявності висновку сервісного центру про те,
що умови експлуатації не були порушені.