Гарантійний термін починається з дати відвантаження товару покупцю або перевізнику (дата вказана в транспортній накладні)
та закінчується після вказаного терміну гарантії.
Гарантія розповсюджується,на випадки виявлення заводського браку, в період гарантійного строку експлуатациї виробу,
та передбачає безкоштовний ремонт виробу, а в випадку неможливості ремонту – обмін на аналогічний або,
за погодженням сторін, на інший виріб.
Всі поштові витрати по пересиланню виробу сплачує покупець.
Ремонт гарантійного виробу проводиться за рахунок продавця.
Відмова в гарантійному ремонті відбувається в випадках:
- порушення гарантійних пломб;
- наявність механічних або інших пошкоджень, які виникли в результаті необережних дій покупця або інших осіб;
- порушення правил користування , які викладенні в інструкції користувача;
- зміни конструкції або схеми виробу;несанкціонованого розбирання корпусу виробу, ремонту, в випадку
- при втраті покупцем гарантійного талону;
Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на випадки:
- природнє зношування або вичерпання ресурсу виробу в ході його інтенсивного використання ;
- несправності, що виникли в результаті неохайного або необережного поводження з виробом, ;
- пошкодження виробу через вплив рідини, пилу, попадання в середину виробу сторонніх предметів, протікання батарей та інше;
- пошкодження в наслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, в наслідок аварійного підвищення або зниження напруги в електромережі,
невірного підключення виробу до електромережі; - пошкодження, що виникли в наслідок підключення виробу до інших систем;
- використання виробу не за його призначенням, або в наслідок порушень правил експлуатації виробу
Гарантія також не расповсюджується на елементи живлення виробу: батарейки, литій-іонові, литій-полімерні та інші види
акумуляторів, а також на аксесуари до виробу.
Умови повернення:
Згідно Закону про захист прав споживачів, ви можете повернути непродовольчий товар
протягом 14 днів від моменту придбання.
Для оформлення повернення потрібен чек і товар в упаковці.
Ми оформляємо повернення, якщо:
-
товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей,
програмне забезпечення не зазнавало змін; -
товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
-
збережено всі ярлики та заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін чи повернення товару проводиться лише за наявності висновку сервісного центру про те,
що умови його експлуатації не були порушені.
Контакти для питань пов'язаних з обміном та поверненням перейти